HARI YANG MEMBOSANKAN!!!


Hari ni off....tak pi sekolah....bukan malas ya...kena jadi baby sitter da.....adik aku yang ke 3 masuk hospital jam 3 pagi(28/04/2011) sebab bila makan or minum asyik muntah...so ibu aku bawa la dia pi hospital...aku yang kat rumah ni apa lagi lega la sebab terselamat dari hari persekolahan yang bwek....hahaha....melawak ja.....tah kenapa sekarang ni aku jadi malas...nak buat apa serba malas...ouch!godaan syaitan yang merlampau kot,sampai aku pun tergoda....hahaha....duduk rumah pun tak tahu nak buat apa....hmmmmm....asyik menhadap tv,FB,tv,FB....adus....dah mcm budus...yela nak buat kerja malas...ini semua disebabkan godaan syaitan gondol...iman dah tak kuat...huhu...apa2 pun aku tak lupa berdoa untuk adik aku yang di hospita...semoga alyaa cepat sembuh ya.....ok la...dah berpeluh punggung aku ni....nnt cita lain ok???hahaha...

                             CHAW!!







         MULAKAN HARI ANDA DENGAN SENYUMAN

No comments:

Post a Comment

MINUL OYE-OYE PHOTOGRAPHER