KISAH CINTA YANG TIDAK KESAMPAIAN.........

Ini sebuah kisah percintaan di INTERNET yang menyayat hati....ada seorang remaja lelaki dan remaja perempuan yang berusia lingkungan 18 tahun....mereka telah berkenalan di laman sosial...dan menjadi teman yang sangat akrab....remaja lelaki itu tinggal di Kedah...manakala remaja perempuan itu pulak tinggal di Sarawak...mereka sering bertukar tukar pendapat dan meluah masalah masing-masing(bertapa akrabnya)...kedua dua mereka ini mempunyai masalah yang sama dalam hidup...iaitu hidup dikongkong oleh family masing-masing....tapi mereka sentiasa ada satu sama lain...

PADA SUATU HARI...............mereka sedang berchatting di lama sosial tersebut....

PEREMPUAN : awak......saya ada sesuatu nak beritahu awak....
LELAKI           : ya?
PEREMPUAN : saya sayang awak....dan...em...SAYA JUGA CINTAKAN AWAK!!

LELAKI           : saya juga cintakan awak....
PEREMPUAN :TIDAK!cinta awak tidak sama seperti cinta saya....
LELAKI           :...............(mendiamkan diri)


lelaki itu terus offline....perempuan itu terus menangis kerana menyesal dengan kata-katanya....tetapi remaja lelaki itu berusaha menjaga hubungan cinta ini...(sweet kan???romantik gitu)...lalu remaja lelaki itu menghubungi remaja perempuan itu melalui telefon bimbit(handphone la!!)

PEREMPUAN : HELLO!(sampai lupa nak bagi salam,excited + terkejut)
LELAKI           : HELLO!hey!ini saya....

PEREMPUAN : awak saya nak minta ma..................
LELAKI           : tak perlu minta maaf....saya betul2 cintakan awak....
PEREMPUAN : tapi....kita xboleh berjumpa...dan....keluarga saya pasti xkan melepaskan saya ke semenanjung...lagipun saya tak banyak wang...

LELAKI           : tak apa....saya paham(eleh ayat lelaki :p)...saya pun sama..keluarga saya pasti tak benarkan saya ke sarawak

JADI BAGAIMANAKAH MEREKA AKAN BERTEMU?????????????????TUNGGU SAMBUNGANNYA.....



                                                                       CHAW!









           MULAKAN HARI ANDA DENGAN SENYUMAN!!

1 comment:

MINUL OYE-OYE PHOTOGRAPHER