OH! Kuala Lumpur....baru-baru ini aku baru ja p ibu negara kita iaitu bandar yg pnuh bersejarah....apa sejarah2 yang terdapat disini??ya...buka buku teks form 1 sampai form 5..korang cari la sendiri...tak pun cari lah guru sejarah yang berhampiran dengan anda...huhuhu...peace no war...pergh!aku pi sana kena pulak time weekend...jangan ditanya la keadaan dah macam ayam makan petang....sesak nak MAM......................hahaha...melekit ketiak aku dibuatnya...tambah2 masa kat jalan masjid india...gila punya ramai siot....aku ni sampai dah tak larat tanggung dosa dah...sakit mata aku...usya benda yang xsepatut..adush....subhanallah....insaf-insaf.....hahahaha....bukan aku yang nak tgok....dah orang tunjuk....tengok ja la....orang memberi kita merasa...hahahaha........apa-apa pun rakyat malaysia memang sempoi....penuh dengan senyuman semasa berjalan(bukan orang gila k)...haha









MULAKAN HARI ANDA DENGAN SENYUMAN

No comments:

Post a Comment

MINUL OYE-OYE PHOTOGRAPHER