SAMBUNGAN KISAH CINTA YANG TIDAK KESAMPAIAN.........

mungkin kita boleh tunggu beberapa tahun lagi...selepas itu saya berjanji untuk bersama awak...saya tak kisah walau berapa tahun pun(eleh mcm la hidup beratus tahun,ayat lelaki)...SAYA CINTAKAN AWAK...saya cintakan awak juga(balas remaja perempuan...tiba tiba line terputus...

5 TAHUN KEMUDIAN..

hubungan mereka masih kekal...malah mereka bartambah erat....pada suatu malam yang sunyi mereka berchating di internet lagi...

PEREMPUAN  :  AWAK!!!duit saya dah cukup untuk pergi ke kedah untuk bersama awak...
LELAKI            : betul ka???awak serius ka??
PEREMPUAN  :  ya....saya betul betul serius...



maka mereka pun merancanglah untuk berjumpa...dan remaja perempuan itu pun menetapkan tarikh yang penuh bermakna itu....dan menempah tiket untuk ke sana...si lelaki itu sangat gembira dan tidak sabar untuk berjumpa dengan kekasih hatinya...

sehinggalah hari yang dinanti2kan..si lelaki menunggu perempuan itu di lapangan terbang kedah dengan berdebar2 dan hati yang terbuka...bertahun lamanya mereka menunggu...setelah cinta yang ditagih dan terhalang oleh keluarga...kini tibalah masanya....

dan lelaki itu berkata..."tidak sangka..setelah lama aku menanti...dengan mencurah kasih sayang yang tidak ternilai...aku....aku.....BERCINTA DENGAN PONDAN!!!!!"

hahahahahaha....sedih tak???hahahaha.....jadi....moral value dia jangan percaya gambar2 profile picture tu....hahahaha.....kalau dah terkena kan susah...

                                                                         CHAW!










                                MULAKAN HARI ANDA DENGAN SENYUMAN!!

No comments:

Post a Comment

MINUL OYE-OYE PHOTOGRAPHER